Leveranse
Levering og henting av varer
Levering av varer med bud:
Varene leveres til adressen spesifisert av Kjøper over hele verden. Varene leveres fra kl. 08.00. frem til kl. 17.00, før ankomst, vil kureren kontakte kjøperen på kontakttelefonnummeret som er spesifisert under bestillingen.
Leveringstjenestegebyret beregnes automatisk i systemet ved kjøpstidspunktet.
Bestilles varene før kl 12:00, hentes varene for utsendelse samme dag. Etter å ha mottatt bestillingen etter kl. 12.00. , vil kureren hente og levere varene til kjøperen innen få dager etter betaling. Produktemballasjen skal inneholde dokumenter - en mva-faktura utstedt på vegne av Kjøper og informasjon om retur av produktet. Dessuten må et forsendelsesklistremerke trykket fra Dalys.lt eller Partversal festes på pakken.
Henting av varer:
Etter å ha betalt kun for produktet eller produktene, må kjøperen hente det (dem) fra selgeren på adressen angitt i ordrebekreftelsen. Varene lagres i 14 (fjorten) dager fra kjøpsdagen. Etter denne fristen informerer Selger, etter skriftlig avtale med Kjøper, Tjenesteyter om å returnere prisen på varene betalt til Kjøper. Refusjoner gjøres innen 14 dager og varen publiseres på nytt på Partversal.
Kjøper kan velge å hente Varene på LP EXPRESS pakkeselvbetjeningsterminal, DPD Pickup pakkeselvbetjeningsterminal og Omniva postautomater.
VIKTIG: La du merke til skade på pakken da du mottok pakken? Rapporter dette til kureren som leverte pakken eller den ansatte i Pickup-nettverket for å skrive en pakkebruddsrapport.
Etter å ha mottatt det bestilte produktet og signert forsendelsesdokumentet uten kommentarer, anses det at forsendelsen er levert i god orden, og i dette tilfellet er det ikke mulig å returnere varen.